2009. október 12., hétfő

Lassan 1. hónap!

Hetek óta gondolkozom, hogy mi az oka a nem írásomnak.
Balfaszul elkezdtem egy felsorolást, hogy mik lehetnek az okok de az se vezetett semmire.

A főbb események amik történtek az elmúlt majd egy hónapban.
Átlagos csapatépítő, mindenből kell átlagos, hogy értékelni tudjad ami igazán jó. Piálás jó fej vájárokkal és vájárcsajokkal a Morrisosn2-ben. Lilli névnapi ünneplése náluk és egy étteremben ami /laki árérték alapján 5/4. Futás PB és SB nélkül. A No Cigi /laki projekt nagyon jól halad, érzem is a növekvő BMI indexemen, lényegesen jobban megy mint a nyári Rambo projektem.

Hüüü Rambo projekt, szertném megint azt érzeni az éhségtől, hogy már jó éhesnek lenni és nem puha pöcsül mindig kajálni mikor éhes vagyok.

Egy 30. szülinapozás is becsúszott, emlékezetes örök élmény marad a tábla miatt mindenképp. Jelentem még kapható vagyok hülyeségekre, de most már nagyon nagy az ázsióm.

Elkezdödött a kosaras bányász liga, már értem, hogy nekünk bányászoknak, miért a kosár ligában kell indulni. Hiszen egy hely ahol büszkén kihuzatjuk magunkat, nem korlátozz minket a bányában megszokott egyméterötvenes magasság. Jöttek szurkolni a fantasztikus cheerleaderek, meg a haver arc Szabolcs is. Rég paráztam ennyire nyilvánosan, azért elmondom a kis világomnak, hogy megütöttem a Jackpotot. Ugyanis Lilli meccs után közvetlenül sörrel frissített a lelátón és ő szervezte a cheerleader meglepetés csapatot.

Hát úgy most ez jut szembe az elmúlt 1hónapról, ami bizonyos dolgokban 3 hónapnak tünik.
Remélem az alkotói válságnak lassan vége, és újra találhatom vagy lophatom a találólobnál találhatóbb hasonlatokat. Mint a mai "Olyan laza mint a kollégiumi erkölcs"...

Nincsenek megjegyzések: