2009. október 13., kedd

Újra Egészségesen!

Egy kisebb fajta megfázással bajlódtam az utolsó 1hétben, szerencsére túl éltem. A mozgás már nagyon hiányzott ezért el is kezdtem a titkos projektemet. Tegnap fejeztem be az első hét harmadik napját, igen jól eset a két óra tollas után. A betegség alatt annyit pihentem, hogy mostanában a futásra úgy gondolok mint valami kábítószerre...

Az elmúlt hetekben átrendeztük a lakást Lillivel tegnap aludtam az új helyemen előszór ami melegebb, csendesebb és szebb...

Az esti nem fárasztó tollas után, Kozel és pálinka kombó a jobb alvás érdekében, hatásos volt. Hirtelen arra ébredtem, hogy kedd van és csípős hideg nagy széllel párosítva.
Lopott idézet Lázi nagyijától az időjárással a kellemes októberi téllel összefüggésben.

"Régen fiam még négy évszak volt"

Bányász munka után toltam egy laza 7est közben küzdöttem az elemekkel, a hosszú szárú futó nadrágom és a dupla felsőm jól vizsgázott így az első hidegebb futás alkalmával.

Érdekes, hogy az ember vacogva indul el, személy szerint az 4-5 perctől kezdve kezdem érezni újra hogy vannak ujjaim, a 10 perc környékén már az az érzés erősebb, hogy megint túl öltöztem. Nehezen találom meg az ideális párosítást, mikor mit és mennyit vegyek magamra kinti futáshoz így hidegben. Nyáron meg az a bajom, hogy meleg van. Mondom én olyan vagyok mint egy rossz lány aki mindig csak a kifogást keresi. Igazából azok a csajok azért keresik a kifogást mert éppen nem találtak "jobb" pasit de valakivel mégis csak kell mutatkozni, még ha nem is kívánják bálna testű és büdös barátjukat. Igazából mind egy José Armandot szeretne magának, de annyira nem jók ők se a +75 ös adottságukkal.

A szerdai kosár meccsen sikeresen bizonyítottuk, hogy nagyszerű csapat vagyunk. Mindenki dobott pontot. Lacibácsi szárnyalt! A meccs jegyzőkönyve.

Nincsenek megjegyzések: