2011. június 28., kedd

A BALATONI hétvége!

Ez úgy kezdődött, hogy...
Májusban szólt Attila barátom, hogy június 24.ei hétvégén Balatoni hosszú hétvégét szervez az Ábrahámhegyi panorámás családi üdülőjükben.

Majd májusban mentem futni Építész Feri barátommal és Laci futótársammal akivel akkor futottunk másodszorra és mondták, hogy szerveződik egy Suhanj csapat és menjünk fussuk körbe a Balatont, mondtam megkérdezem Lillit, hogy mikor kell menni Balatonra az esküvőre.
Szerencsére az esküvő nem akkor volt mikor az UltraBalaton.

Mivel memóriám már nem a régi ezért simán beszerveztem egy hétvégére két programot buli a haverokkal, (Lilli szülinap és Laci névnap) és egy UB-t.
Amikor ezzel szembesített az élet eléggé balfütyinek gondoltam magamat...

Készültem én a versenyre és a hétvégére is.
Irodista módon, heti 2-3 futás alkalmanként 10 kilométer környékén olyan 55 perc körül.
Készültem a 7végére is Projekt menedzseri rendszerben, a meglepetés torta intézését kiadtam Lilli szüleinek, hogy ha már úgy is arra laknak rendeljék meg ők, majd hozzák is el a cukrászdából. (Innen is köszönöm a közreműködést)


Nagyvázsony-Zánka Péntek este 7-8 körül!

Kis kitérő útvonal ajánló:
Ez egy olyan útvonal a Káli medencén át, ahol az utazó csak hüledezik, a Balaton látványától, a a Káli medence szépségétől. Aki teheti az minden képen életében egyszer járjon erre. (Világosban)

Péntek este egy remek hangulatú hideg vacsorát fogyasztottunk el a többiekkel, így a szénhidrát feltöltést is letudtam!

Aztán jött a szombat!
A 6fős csapatra 212 km várt.
A Beosztás:
Név Vállalt km.
Györgyi 31.2
Judit 27.4
Péter 31.9
Gyuri 31.5
Ferenc 43
Laci 47
Sum. 212


Próbáltam úgy sakkozni, hogy azért a csapatból ne legyen olyan lány aki többet fut nálam ezt sikerült is elérnem, de így is fiúk közül én lettem a gyíkarc!

Nekem három szakasz jutott.
Eddig már a csapatból futott, Feri, Laci, Judités Györgyi is.

Ilyenkor még mindenki jól volt.

Az első szakaszom délután fél négy körül Káptalantóti-Szigliget, igazán kellemesen erőtől duzzadva tudtam le a távot. Lilli és szülei legalább három helyen szurkoltak iszonyatosan jól eset.

Éppen Petinek viszem a dugókát, mindig is elcsodálkozom, hogy lehetek ennyire szép és elbűvölő!

A második szakaszomon már volt profi kísérés Julcsitól (Feri felesége), tartja az erőt az emberben és igen praktikus dolgok voltak nála.

A Harmadik szakaszom Földvártól-Széplakig tartott itt
sikerült egy kicsit el rontani a váltást azért már éreztem, hogy a határon mozgok mert még egy 5kilit le kellet futni amikor pedig lelkiekben végeztem még egy sprintet is nyomtam a végén.

Innen már csak szemléltem a többiek ember feletti teljesítményét!
Nem találok szavakat, Judit, Györgyi, Feri, Peti, Laci és Julcsi teljesítményére...



A képen a LasSUHANgyák láthatók! (J-B) Kiss Györgyi, Móricz Judit, Szilágyi Péter, Berta Ferenc, Homoki László és Jó magam)

Vasárnap napközben Ábrahámhegyen pihentem. Szerencsére az esti grillezésre felébredtem, volt minden ami kell egy jó grillezéshez.

A végén még ünnepelni is tudtunk, (Születésnap és Névnap)!

Lilli szülinapi tortája

Köszönöm mindenkinek akik elviseltek, biztattak, szállítottak, etettek, itattak, kedves szóval támogattak, ezalatt a 7vége alatt.

Nincsenek megjegyzések: