2011. január 19., szerda

Télen jobban szeretem mint nyáron!

Ugyanis a hideg ellen fel lehet öltözni de a nagyon meleg ellen nem lehet csupán vetkőzéssel védekezni.

Még akkor is melegünk lenne nyáron ha nesztelenül lovagolnánk és földbe vájt kuckóba élnénk. Ez a hátránya kontinentális éghajlatnak... Télen hideg, nyáron meleg és nem annyira szeles mint Mónika volt régen.

Munka után, átöltözés.

Alulról felfele: Futó zokni, Nike Pega 25 Sárga Lance limitált széria olyan sárga a fő szín mint a híres rákos karkötő, téliesített hosszú futó nadrág comb elülső részénél és sípcsontnál extra réteg, hosszú ujjú + rövid ujjú póló, futó kabát asszem lyra anyagból és egy kis sapka...

A sapka 10 perc után lekerült a fejemről és csak a legvégén került vissza, hogy a kopasz fejem meg ne fázzon...

A futás nagyon nagyon jól ment, úgy éreztem, hogy folyamatosan gyorsulok. Bár ez csak érzés volt hiszen szinte azonos tempóban mentem végig. Futás részletek itt

Még pár éve is csak álmélkodva néztem azokat az embereket akik futnak, és nem értettem milyen hajlam kell ahhoz, hogy valaki télen a hidegben fusson kint az utcán. Erre tessék és én is kint mulatóm az időmet. Már most azon gondolkozom, hogy a csütörtöki piálást éa a futást hogyan tudom majd össze 1ezetni. Mert futni egyre jobban szeretek azt nem mondom, hogy jobban is megy, de lelkesen gondolok rá.

Nincsenek megjegyzések: