2011. január 17., hétfő

Montenegrói Gurman

Húúú de régen is...

De most valahogy azt érzem, hogy szeretnék írni... csak, hogy emlékezzek, emlékezzünk...

Szombaton a legújabb szenvedélyünknek éltünk. Ugyanis megint kimentünk a Fővám téri piacra.

Ugyanis a piacnak van egy egyenlőre még nem pontosan megfogalmazható hangulata ami magával ragad. Most már több hónapja rendszeresen járunk szombat reggelenként.
Szombaton ebédre átjött Anyukám az anyjával (Nanussal) :-]

Az ebéd első harmada Firenzei Minestrone leves volt: Ezt egy vegyes zöldségleves, amitől más mint egy hagyományos zöldség leves az, hogy kerül bele még cukkini és paradicsom valamilyen formában. ( ált. Hámozott konzerv paradicsom, de már került bele: friss, süritett, darabolt hámozott is mindegyikkel nagyon jó volt) . A levesbe érdemes még tenni egy kis sajtot eddig a legjobb aaz oregánoval meghintett Mozzarella volt. Nem is gondoltam, hogy egy levesről is ennyit lehet írni.

Az ebéd főszereplője a méltán híres Grill csirke. Ugyanis kiderült, hogy a sütőnk tudd grill rudat pálcát pörgetni-forgatni.

Fontos a csirkét jól magához ill a pálcához kell kötözni különben nem sül meg egyenletesen. Köretnek alufóliába csomagolt burgonya cikkejek voltak, amik a csirke alatt sültek.
Bontottunk hozzá egy Nyakas Irsai Olivért és a második pohár után az ebéd utáni szundira tudtam csak gondolni.

Az karamell öntetes, étcsokoládés muffinal még megküzdöttem de a kaya coma az ebéd után 20 perccel győzedelmeskedett.

Szerencsére nekem 15-20perc durmolás is elég volt és tudtam folytatni az életet. Ebéd utáni napsütéses séta a januári tavaszban a belvárosban (elviteles kw a McCaféban /laki áéa. 500Ft 5/4).

Huuu vasárnap reggel 6.35 ébredés megyek futni. Első reggeli élmény, Lillim úgy öleli a legnagyobb kenguruját mint egy hajó törött a mentő övet.

Már 7.10-kor kint voltam az utcán és újra láttam egy napfelkeltét. Élmény, látni az egyre feljebb kuszó napot.

A futás jó volt, a korai kezdésnek köszönhetően nem kapkodtuk el. Megpróbáltam minél jobban élvezni a mozgás, napsütés, nem egyedül futás tricombót. Mosolyogva fejeztem be az edzést és mosolyogva indultunk el ebédelni.

A Montenegrói Gurman-ba, ahol mindenképpen ki kell probálni a helyben készített lepényt, a hagymás erős szószt és a Barna Laskót. Bár most nem volt barna Lasko de szerelem söre ( Traditionally brewed with love ) biztos barnában is nagyon kellemes. A csevapcsos lepény ezzel a hagymás erős szósszal, ízletes és egyben emberes adag kaját jutatja eszembe bármikor rá gondolok. Így vissza gondlova, next time lepénnyel kérem és nem lepénybe...

Délután még átmentünk pasaréthez sétálni, majd este elkezdtük nézni a Boardwalk Empire HBO-s mini sorozatot. A hétvége úgy tűnt el mint a füst bombát használó ninják dél-szudánba

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Köszönjük az elismerő sorokat!

"Montenegrói Gurman"

Unknown írta...

Köszönjük az elismerő sorokat!

"Montenegrói Gurman"