2009. szeptember 14., hétfő

Legénybúcsú, éjszakai futás és vasárnapi Lillizés

A pénteki legénybúcsú elég hedonistásra sikeredett.

Hedonista: élvhajhász; az élvezeteknek, érzeki örömöknek élő ember...

Számomra a lányok nélküli hedinozmust teljesen kielégitette az este volt evés, ivás és alvás.

Részletek:
Kaja: Babgulyás, szalonna, töpörtyű, chili-s kolbász és egyéb fitt wellness kaják.
Italok: Pálinkák hát már nem emléxem, hogy milyen pálinkák voltak, bor Zalaszentgróti Olaszrizling, Sör házi sör, whiskey J. Walker és J. Beam...

/laki árérték arány 5/5 Karcsi vendégei voltunk. Külön köszönet Karesznak.

A szombat ebből kifolyólag pihenősre sikeredett. Az a kijelentésem, hogy szeretem a Forma1et módosítanám arra, hogy imádok a Forma1 alatt aludni, az első kör még megvolt, sőt arra is emlékszem, hogy dicsérik a Mercedes motorokat többre nem...

Az esti KandH éjszakai futás elött még bringáztam csak, hogy előmelegítettek legyenek az izmaim. Belbudai domb combó volt azaz Vár és Citedella. Magamhoz képest kirobbanó formában vagyok. A futás előtt több pohár tea és egy burn, hát a 3kmnél egy Antalozásra félre kellet álni... :) az Antalozás és a első két perces "gyaloglás" ellenére 31 perc alatt abszolváltam a 6,5 kmert. Nagyon jól éreztem magam... Szabolcs barátom várt a célban, sajnos nem sörrel, de ami késet nem mullot el. Sajnos futo társam Zoli nem csatlakozott hozzánk, biztos elfáradt ;).



Vasárnap Lillivel nyárbucsuztató fagyizást tartottunk a Szántódi révnél, és kitaláltuk a dupla csokis rolettit tejszínhabbal töltve. Jó volt újra látni 3 napot különm töltöttünk.

Nincsenek megjegyzések: