2009. szeptember 9., szerda

Beszökik az ősz, + Nyilatkozatok

A szeptemberi reggelek már egyre hidegebbek érzeni, hogy a természet is váltásra készül, itt ott már kezdenek kopaszodni a fák, sárgulni a bokrok, avaros a kerékpár út is néhány helyen.

Tehát idilli körülmények közt tekerhettem, mosolyogva is érkeztem a bányába duplán mosolyogva.

Munka után intervál tréninges futás a szigeten Bencével, nagyon élveztem.
Az edzés a következő volt 4 perc bemelegítéses futás, 1 perc erőltetett menet (Sprint), 2 perc jog, majd ez bemelegités nélkül 3 szor ismételve... A futás nagyon könnyen ment, jól eset újra futni.
Éjjeleste Lillizés, tömören:
  • mediterrán kommunikáció
  • Chilei fehér bor /laki ár-érték arány 5/4 800 Ft/0,7L
  • Pilsner
  • X-Factor on Youtube-on
A Csapat balról jobbra, Norbi, Anita, Szilárd, Gyuri


Megtaláltam a munkatársaim és a saját nyilatkozatomat a félmaratonról:
Heller Anita: " Nagyon elégedett vagyok a mai versennyel, de mindenképpen óvni fogok, mert a többiek 22.000 métert futottak, én pedig 22 kilómétert, ez nem igazság, undokok vagytok. A Városligettől a Hősök teréig nagyon nagyon kikészültem, de onnantól már sima ügy volt. Legközelebb valami komoly versenyre is lehet benevezek"

Székely Szilárd: " A parkolás nehezebb feladat volt, mint a Maraton, ez is bizonyítja határtalan szerénységemet a sportág iránt. Anitával együtt teljesítettük a távot, ketten együtt csaknem 42 kilómétert futottunk, és nagyon zavar, hogy nem tudtam leelőzni. Furcsa volt, amikor az Árpád-hídon egyedül voltam, azt hittem első vagyok és mindenki messze lemaradt, aztán szóltak, hogy a Lánc-hídnál balra kellett volna fordulni. Gyorsan lementnem hévvel a Batthyányira és mintha mi sem történt volna, folytattam a marit."

Szőllőssy Norbert: " Mindenképpen az első 5000 hely valamelyikét tűztem ki célnak. Anitával és Sziládal barchobáztunk a Lánc-hídig, de mindig kikaptam, ezért meguntam és gondoltam, ha már maraton, lehet, hogy futok egyet. Egész jól bírtam, kezdtem felpörögni és felvenni a ritmust, de mire kezdtem élvezni, valami hülye CÉL felirat volt és szóltak, hogy álljak meg, szemetek. Kiderült, hogy terhelhetőbb vagyok, mint egy VIP számla"

Perlaki György: " Életem meghatározó élménye volt ez, persze nem a futás, hanem, hogy előtte megtaláltuk Szilárd kocsiját. A teljesítményemmel elégedett vagyok, csak két órával futottam többet az eddigi legjobb időmnél. Mindent beleadtam ebbe a versenybe, de a kis etióp köcsögöt taxival se értem utól. Amikor beértem a célba nagyon boldog voltam, imádom a verseny helyszínét, ritkán jutok el a Tisza partra.

Nincsenek megjegyzések: