2009. augusztus 12., szerda

Megint munka,

7főn újra a bányában tértem magamhoz. Pár száz olvasatlan levél után újra lementem a tárnába és neki láttunk a karbantartásnak.
Semmi nem változott a bányában, mindenki ugyanazt csinálja amit eddig is csinálta.
A délután Illy kw és cappucino a Szent István parkban, még mindig nem lehet elég helyen tékavéjes kwt kapni. Piaci rés ugyan úgy mint Michael Jackson smink készlete. Mostanába hallotam, hogy meghalt valamilyen néger énekes, fogalmama sincsen ki lehet. van valakinek valamilyen 5lete.

Az esti 2órás tollason nyertem 600 Ftot, mindenhol csak a szerencse játék... Az estét Norbisan Babgulyással és pogácsával zártam Lilli társaságában.

A 7második napján az említésre méltó esemény az isteni Lasagne készités Lillivel.

Szerdán, másfél órás sorban állás sziget jegyért, Sziget kör 5'07" / km, Szimpla 3 hosszú lépés + füge pálinka. /laki árérték arány az este 3eft 5/3,5

13-án az elmaradt Klára nap ünneplése Nagyimnál, nagyon örült a Wunderlich Portigisernek ugyanis olíva olaj és vörös bor kúrába kezd ér tisztítás ügy érdekében. Este beszélgetés Lillivel és új krémezési technológia tanulmányozása. volt egy doboz Soproni 200Ft /lai árérték arány 5/3.

Nincsenek megjegyzések: