2009. július 23., csütörtök

Körbe tekerni a Velencei tavat!


Sztem a nyarat Budapesten, a reggeli bringázások az ébredő városban, este pedig valamilyen nyitott helyen gondolat csere. Ilyen hely például a Szimpla kert ami a Kazinczy utcában található.
Ismét jó sokan össze gyűltünk, hogy Lázár szuper Super8-as produkcióit nézhessük!
A balatoni csapatból mindenki képviseltette magát, kivéve Szabolcs aki lélekben velünk szolidálva a Berlini Szimplában ivott ránk, mi pedig ő rá.

A forroság napközben elviselhetetlen, éjjel 2 körül már kellemes volt az idő egy kellemes andalgásra.

Bringával mentem jötem a bányába. A kora esti 36 fokos bringázás nem a kedvencem de, legalább látványosan tudok szív alakut izzadni az ingemre!

A kertben Lillivel és Dreher Antallal foglalkoztam a legtöbbet.

Mozgalmas élményekben gazdag nap volt! Juliús az én májusom.

/laki árérték arány 3 Dreher a nagy meleg miatt 1650 Ft 5/4 nagyon jól esett

Nincsenek megjegyzések: