2009. augusztus 6., csütörtök

Tihanyi Apátság!


Kezd vissza jönni, a sérülés előtti formám. Reggel 6.20kor keltem és vártam, hogy mehessek futni toltam egy erős kwt. 7.5km-ig meg se álltam a levezető sétát a gyönyörű idillikus présházak környékén tettem meg. Lélegzet elállító látvány, fentről a Balaton, szembe a viadukt, balra a félsziget...

A bőséges tonhalkrémes reggeli után, következett a délelőtti siesta, ezek azok amit a téli síelésnél nem engedek meg magamnak csak nyáron.

Bringával elmentünk az Apátsághoz, külön köszönet Szabolcs ismerősének a részletes idegenvezetésért. Most már tudom, mi az, hogy secco, hogy ti is tudjátok.
Tihanyban mindenképp meg kell kostólni a Péntek cukrászda fagyiját, saját főzésű fagylalt.

Délutántól másnap délelőttig tartó izgalmat a Polo kulcs tört betétje szolgáltatta. Ugyanis eltört egy fém bisz-basz + az eső is esett. Külön köszönet mindenkinek aki segített. Különösen Antalnak és Attilának.

A Vacsorát Nagypapa és Bence készítette. A két gazfickó...

Az este hátralévő részében társasoztunk és ittunk az izgalomra. Végre volt egy olyan játék a Scotland Yardban mikor nem kaptak el... a 'kötsög' zsaruk...

Nincsenek megjegyzések: