2009. augusztus 10., hétfő

7nap!

Ismét egy PSV!

Nehéz helyzetben vagyok, még jegyzeteim sincsenek, mindent emlékezetből fogok írni.

Pénteken a fejedelmi reggeli előtt egy laza 6ost nyomtam, kicsit másnaposan indultam de teljesen tisztán érkeztem. A tihanyi kis tücsök strandon strandoltunk, a jelige 'Minden rák legyen rákvörös.' Bence tökéletesen teljesítette a feladatott, ezúton is jobbulást neki. Este folytattuk az előző esti fröccsözés és solo combót. Hamar véget ért az este, megborultam mint ponty raj a holt tengerben.

Szombat no futás, pakolás, takarítás, sajkodi strand, utazás vissza, nagy szopás visszafele az úton.
Haza érkezéskor életem egyik legnagyobb meglepetése. Balról jobbra, Miller, Kronenbourg, Erdinger, Guiness, Kilkenny, Kronenbourg Blanc és Coronita. 7 nap Lilli nélkül, 7 meglepetés sör annyira örültem...
Haza érkezésünket egy lépcsős sörözéssel ünnepeltük /laki árérték alapján Dreher bak 299 Ft 5/4 csak is a 7,3% alc tartalomnak. Alattomosan üt mint Hesz Máté.

V: Laci 23. születésnapjának ünneplése, királyi ebéd by Bubu, az ajándék nem kreatív de hasznos Ikea Utalvány, Bringázás a Gellért hegyre majdnem kirobbanó forma.
Reggel PB 25:55 sziget kör.
Délután és este személyesen Lilli... Millenáris parkban beszélgettünk fröccsöztünk volt egy hosszú lépés és egy Sport fröccs /laki árérték arány 600 Ft 5/3.
Jó fagyi a bel-budai kenős fagyizóban. A fagyik chilis cseresznyés; hideg, édes és csípős íz , szokatlan érdekes új íz. A csoki fagyi: én a kakaó masszát képzeltem el így, kevés cukorral.

Nincsenek megjegyzések: